Neprišla mi faktúra
Vašu faktúru máte vždy k dispozícii v online zákazníckej zóne Moje VSE. K prehľadu faktúr sa dostanete po kliknutí na odkaz nižšie. Ak účet nemáte, viete si ho rýchlo vytvoriť a skontrolovať si svoje faktúry.
Možné príčiny nedoručenia faktúry
Faktúra ešte nebola vystavená. Počkajte do 25. dňa v mesiaci vyúčtovania;
Nemáme vašu aktuálnu korešpondenčnú adresu. Ak ste sa sťahovali, nahláste nám novú adresu pre doručovanie písomností. Zmenu korešpondenčnej adresy viete vykonať po kliknutí na tento odkaz;
Faktúru sme vám zaslali na e-mailovú adresu, ktorú už nepoužívate. E-mailovú adresu pre doručovanie faktúr si môžete upraviť po kliknutí na tento odkaz;
Faktúra zaslaná mailom bola zaradená do priečinkuSpam. Skontrolujte si priečinok Spam;
Faktúra nebola doručená, pretože máte plnú e-mailovú schránku. Vyprázdnite si svoju e-mailovú schránku.