Linka VSE 

Pre rýchlu identifikáciu v telefonáte si prosím pripravte niektorý z údajov: 
  • zákaznícke číslo (nájdete na faktúre), 
  • evidenčné číslo SIPO (nachádza sa na SIPO lístku)
  • variabilný symbol (uvedený na faktúre/upomienke).
Naši operátori vám ochotne poradia a pomôžu vybaviť vaše požiadavky spojené s odberom elektriny. Dohovoríte sa s nami v slovenskom, maďarskom a anglickom jazyku.

Kedy je najlepšie zavolať?

Pondelok – Piatok 7:00 – 16:00 hod.(okrem dní pracovného pokoja)

Najrýchlejšie sa k nám dovoláte v čase od 7:00 do 8:30 a poobede po 14:30.

Informácie o

  • sadzbách a cenách elektriny;
  • účtoch, faktúrach a upomienkach;
    TIP: Prehľad platieb nájdete aj vo Moje VSE
  • cenách služieb poskytovaných VSE;
  • postupoch a dokladoch potrebných na vybavenie požiadaviek;
    TIP: Informácie o postupe nájdete aj na našom webe
  • časoch platnosti nízkeho a vysokého pásma;
  • obchodných podmienkach
  • zriadení nového odberného miesta;
  • opätovné pripojenie po odpojení, resp. demontáži elektromera.

Požiadavky týkajúce sa

  • zmien
    • adresy pre zasielanie faktúr;
    • výšky a počtu preddavkových platieb;
      TIP: Zmeniť výšku záloh si môžete pohodlne aj vMoje VSE
    • sadzieb a spôsobu platby;
    • zákazníka (predaj alebo prepis bytu);
  • odpisu faktúry, poštových poukážok a informačných materiálov;
  • úradného preskúšania elektromera;
  • ukončenia odberu;
  • dohody o splácaní;
  • sťažností.
  • Vaše telefonáty z pevnej linky sa spoplatňujú cenou miestneho hovoru na celom území Slovenskej republiky.