Telefonické nahlásenie
1. Zavolajte priamo naUNIQA linku +421 232 600 100v pracovných dňochod 8.30 do 17.00alebo udalosť online nawww.uniqa.skv záložkeŠkody a poistné udalosti, prípadne kontaktujte poisťovňu na adrese:info@uniqa.sk
2. Pripravte sičíslo poistnej zmluvy,informácie o udalosti(kedy sa stala, čo je poškodené, predpokladané náklady na opravu a pod.).
3.Opíšte udalosť apostupujte podľa pokynovpracovníka poisťovne.
Online nahlásenie
1. Kliknite na odkazŠkodové udalosti onlinea na úvodnej stránke začnite registráciu kliknutím na „Zaregistrujte sa a my vám obratom zašleme prihlasovacie údaje“.
2. Vyberte typ poistenia, z ktorého nahlasujete škodovú udalosť.
3. Vyplňte požadované údaje a odošlite ich kliknutím na „ODOSLAŤ ÚDAJE“.
4. Po odoslaní údajov získate prostredníctvom SMS alebo e-mailom prihlasovacie údaje: číslo prípadu a prístupový PIN.
5. Navštívte opäť stránkuŠkodové udalosti online, prihláste sa prideleným číslom prípadu a PINom a pokračujte vo vypĺňaní formulára. Po nahlásení škodovej udalosti môžete sledovať jej riešenie s rovnakými prihlasovacími údajmi.
Naše tipy
1. Zabezpečte počiatočnú aj priebežnú fotodokumentáciu.
2. Vytvorte si zoznam poškodených vecí a zhromaždite potrebné doklady a dokumenty k nim (záručné listy, faktúry a pod.).
3. Pokiaľ to bude možné, poškodené veci nelikvidujte.
4. Pokúste sa minimalizovať vznik ďalších škôd.