Ako sa pripraviť na návštevu nášho zákazníckeho centra?

Veľmi nás teší, ak sa pri vybavovaní vašich žiadostí rozhodnete navštíviť naše Zákaznícke centrum. Pred takouto návštevou by ste však mali mať informácie o tom, čo od vás pracovník Zákazníckeho centra môže žiadať.

Ako sa teda pripraviť na návštevu Zákazníckeho centra tak, aby všetko prebehlo pohodlne a vaša žiadosť bola úspešne vybavená? Za týmto účelom sme pre vás pripravili niekoľko tipov, s ktorými by ste to mali zvládnuť.

 

Potrebujem navštíviť zákaznícke centrum?

Takmer všetky vaše požiadavky môžete u nás vybaviť telefonicky, e-mailom alebo písomne. Máte možnosť vybrať si spôsob komunikácie, ktorý preferujete.

 

Kde a kedy môžem navštíviť Zákaznícke centrum?

Zoznam našich Zákazníckych centier nájdete na tomto odkaze. Po výbere zákazníckeho centra, ktoré je k vám najbližšie, je dôležité pozrieť si jeho otváracie hodiny a navštíviť ho v dostatočnom predstihu pred jeho zatvorením.

 

Aké doklady a identifikačné údaje si mám pripraviť?

Pri návšteve Zákazníckeho centra sa preukazujete dokladom totožnosti (občianskym preukazom alebo pasom) a v ideálnom prípade aj identifikačným údajom z faktúry od nás ako napríklad: číslo obchodného partnera či variabilný symbol.

Medzi ďalšie identifikačné údaje patria:

  • - dátum narodenia,
  • - číslo odberného miesta,
  • - číslo zmluvy,
  • - evidenčné číslo SIPO,
  • - EIC kód/POD kód.

 

Potrebujem splnomocnenie ak idem riešiť záležitosť v mene niekoho iného?

Áno, v prípade, ak idete vybavovať záležitosť za niekoho iného, je nutné preukázať sa splnomocnením na konkrétny úkon, ktorý sa chystáte vyriešiť. Splnomocnenie nemusí byť overené notárom.

Formulár splnomocnenia nájdete na tomto odkaze.

 

Môžem sa na stretnutie v Zákazníckom centre objednať na konkrétny dátum a čas?

Áno, stretnutie na zákazníckom centre si môžete zarezervovať online po vyplnení elektronického formulára na tomto odkaze.

Po dokončení rezervácie vám príde krátky kód prostredníctvom SMS správy na mobilné telefónne číslo, ktoré ste zadali pri rezervácii. Tento kód zadáte do vyvolávacieho systému po príchode do Zákazníckeho centra.

Dohodnutý čas je orientačný. Náš poradca sa Vám bude venovať hneď po dokončení obsluhy predchádzajúceho zákazníka.

 

Aké tlačivá a dokumenty budem potrebovať k vybaveniu svojej požiadavky?

Dokumenty a tlačivá, ktoré od vás budeme vyžadovať si môžete stiahnuť z našej webovej stránky na tomto odkaze.

V niektorých prípadoch však od vás budeme požadovať aj ďalšie dokumenty. Preto vám odporúčame pozrieť našu stránku Zákazníckej podpory, kde v časti „Nahlasovanie zmien“ pri jednotlivých zmenách nájdete ďalší zoznam dokumentov, ktoré od vás budeme požadovať.

Ak sa chystáte prihlásiť nové odberné miesto, presný postup nájdete na tomto odkaze.

Informácie o prepise elektriny pri zmene vlastníka nehnuteľností nájdete na tomto odkaze.

 

Čo mám spraviť po príchode do Zákazníckeho centra?

Po príchode do Zákazníckeho centra si, prosím, vezmite lístok z vyvolávacieho systému.

Ak ste mali stretnutie zarezervované prostredníctvom Internetu, vo vyvolávacom systéme zvoľte možnosť „Som objednaný zákazník". Následne vložíte pre potvrdenie kód, ktorý vám bol zaslaný po rezervácii stretnutia prostredníctvom SMS správy.

 

Bude mi účtovaný poplatok pri využití pokladne?

Áno, pri úhrade platieb v hotovosti aj platobnou kartou v pokladni Zákazníckeho centra vám bude účtovaný poplatok 3 eurá. Poplatku nepodliehajú platby za opätovné pripojenie odberného miesta a prvá splátka splátkového kalendára.

 

Späť