Skodova udalost
Nonstop nahlásenie havarijnej situácie v domácnosti
DomáceZásahy
Nahlásenie poruchy spotrebiča
DomácaZáruka
Pomoc pri pobyte v nemocnici a nonstop zdravotná asistencia
DomáceZdravie
Nahlásenie škodovej udalosti Poistenia domácnosti a nehnuteľností
DomáceKrytie DomácePohodlie
1. Zavolajte priamo poisťovňu Europ Assistance +421 220 510 849 (non-stop).
2. Operátorovi našej asistenčnej služby nahláste udalosť a uveďte:
- - meno, priezvisko a kontaktné údaje (telefónne číslo mailovú a korešpondenčnú adresu),
- - dátum narodenia,
- - adresu domácnosti.
3. Opíšte udalosť, ktorá sa Vám stala a operátor Vám zabezpečí špecialistu na vyriešenie Vašej situácie.
Telefonické nahlásenie
1. Zavolajte priamo poisťovňu Europ Assistance +421 220 510 849 (non-stop).
2. Operátorovi našej asistenčnej služby nahláste udalosť a uveďte:
- - meno, priezvisko a kontaktné údaje (telefónne číslo mailovú a korešpondenčnú adresu),
- - dátum narodenia,
- - adresu domácnosti.
3. Opíšte udalosť, ktorá sa Vám stala a operátor Vám zabezpečí špecialistu na vyriešenie Vašej situácie.
Online nahlásenie
1. Zavolajte priamo poisťovňu Europ Assistance +421 220 510 849 (non-stop).
2. Operátorovi našej asistenčnej služby nahláste udalosť a uveďte:
- - meno, priezvisko a kontaktné údaje (telefónne číslo mailovú a korešpondenčnú adresu),
- - dátum narodenia,
- - adresu domácnosti.
3. Opíšte udalosť, ktorá sa Vám stala a operátor Vám zabezpečí špecialistu na vyriešenie Vašej situácie.
Telefonické nahlásenie
1. Kontaktujte priamo poisťovňu AXA na čísle +421 2 2929 2929 v pracovných dňoch od 8:30 do 17:00 h, prípadne kontaktujte poisťovňu na adrese: info@axa.sk alebo nahláste udalosť online na www.axa.sk v časti Škody a poistné udalosti.
2. Pripravte si číslo poistnej zmluvy, informácie o udalosti (kedy sa stala, čo je poškodené, predpokladané náklady na opravu a pod.).
3. Opíšte udalosť a postupujte podľa pokynov pracovníka poisťovne
Online nahlásenie
1. Kliknite na odkaz Škodové udalosti online a na úvodnej stránke začnite registráciu kliknutím na „Zaregistrujte sa a my vám obratom zašleme prihlasovacie údaje“.
2. Vyberte typ poistenia, z ktorého nahlasujete škodovú udalosť
3. Vyplňte požadované údaje a odošlite ich kliknutím na „ODOSLAŤ ÚDAJE“
4. Po odoslaní údajov získate prostredníctvom SMS alebo e-mailom
prihlasovacie údaje: číslo prípadu a prístupový PIN.
5. Navštívte opäť stánku Škodové udalosti online,
prihláste sa prideleným číslom prípadu a PINom a pokračujte vo vypĺňaní formulára.
Po nahlásení škodovej udalosti môžete sledovať jej riešenie s rovnakými prihlasovacími údajmi.
Ďalšie odporúčanie:
- Zabezpečte počiatočnú aj priebežnú fotodokumentáciu
- Vytvorte si zoznam poškodených vecí a zhromaždite potrebné doklady a dokumenty k nim (záručné listy, faktúry a pod.)
- Pokiaľ to bude možné, poškodené veci nelikvidujte
- Pokúste sa minimalizovať vznik ďalších škôd