Nonstop nahlásenie havarijnej situácie v domácnosti

DomáceZásahy

Nahlásenie poruchy spotrebiča

DomácaZáruka

Pomoc pri pobyte v nemocnici a nonstop zdravotná asistencia

DomáceZdravie

Nahlásenie škodovej udalosti Poistenia domácnosti a nehnuteľností

DomáceKrytie DomácePohodlie

1. Zavolajte priamo poisťovňu Europ Assistance 0850 123 998 (non-stop).

2. Operátorovi našej asistenčnej služby nahláste udalosť a uveďte:

  • - meno, priezvisko a kontaktné údaje (telefónne číslo mailovú a korešpondenčnú adresu),
  • - dátum narodenia,
  • - adresu domácnosti.

3. Opíšte udalosť, ktorá sa Vám stala a operátor Vám zabezpečí špecialistu na vyriešenie Vašej situácie.

Telefonické nahlásenie

1. Zavolajte priamo poisťovňu Europ Assistance 0850 123 998 (non-stop).

2. Operátorovi našej asistenčnej služby nahláste udalosť a uveďte:

  • - meno, priezvisko a kontaktné údaje (telefónne číslo mailovú a korešpondenčnú adresu),
  • - dátum narodenia,
  • - adresu domácnosti.

3. Opíšte udalosť, ktorá sa Vám stala a operátor Vám zabezpečí špecialistu na vyriešenie Vašej situácie.

Online nahlásenie

1. Zavolajte priamo poisťovňu Europ Assistance 0850 123 998 (non-stop).

2. Operátorovi našej asistenčnej služby nahláste udalosť a uveďte:

  • - meno, priezvisko a kontaktné údaje (telefónne číslo mailovú a korešpondenčnú adresu),
  • - dátum narodenia,
  • - adresu domácnosti.

3. Opíšte udalosť, ktorá sa Vám stala a operátor Vám zabezpečí špecialistu na vyriešenie Vašej situácie.

Telefonické nahlásenie

1. Kontaktujte priamo poisťovňu AXA na čísle +421 2 2929 2929 v pracovných dňoch od 8:30 do 17:00 h, prípadne kontaktujte poisťovňu na adrese: info@axa.sk alebo nahláste udalosť online na www.axa.sk v časti Škody a poistné udalosti.

2. Pripravte si číslo poistnej zmluvy, informácie o udalosti (kedy sa stala, čo je poškodené, predpokladané náklady na opravu a pod.).

3. Opíšte udalosť a postupujte podľa pokynov pracovníka poisťovne

Online nahlásenie

1. Kliknite na odkaz Škodové udalosti online a na úvodnej stránke začnite registráciu kliknutím na „Zaregistrujte sa a my vám obratom zašleme prihlasovacie údaje“.

2. Vyberte typ poistenia, z ktorého nahlasujete škodovú udalosť

3. Vyplňte požadované údaje a odošlite ich kliknutím na „ODOSLAŤ ÚDAJE“

4. Po odoslaní údajov získate prostredníctvom SMS alebo e-mailom
prihlasovacie údaje: číslo prípadu a prístupový PIN.

5. Navštívte opäť stánku Škodové udalosti online,
prihláste sa prideleným číslom prípadu a PINom a pokračujte vo vypĺňaní formulára.

Po nahlásení škodovej udalosti môžete sledovať jej riešenie s rovnakými prihlasovacími údajmi.

Ďalšie odporúčanie:

  • Zabezpečte počiatočnú aj priebežnú fotodokumentáciu
  • Vytvorte si zoznam poškodených vecí a zhromaždite potrebné doklady a dokumenty k nim (záručné listy, faktúry a pod.)
  • Pokiaľ to bude možné, poškodené veci nelikvidujte
  • Pokúste sa minimalizovať vznik ďalších škôd