Samsung AR35

Samočistenie a špeciálna povrchová úprava

Klimatizácia sa vďaka funkcii samočistenia dokáže pravidelne zbaviť rôznych nečistôt, ako sú prach, mikroorganizmy či oleje. Špeciálna povrchová úprava výmenníka umožňuje mechanicky odstrániť nečistoty pomocou zamrznutia a následného rozpustenia námrazy. Okrem toho sa pri každom vypnutí automaticky spustí režim proti tvorbe plesní a vnútro klimatizácie sa úplne vysuší. Táto technológia umožňuje nielen udržiavať klimatizáciu čistú, ale dodatočne aj čistí vzduch.

Inteligentné oko

Technológia Hisense Smart Eye – inteligentné oko – prináša novinku v podobe snímania miestnosti termokamerou. Používateľ si môže nastaviť požadovaný režim na základe tepelného snímania. Klimatizácia potom nasmeruje prúd vzduchu priamo na používateľa alebo, naopak, bude vzduch fúkať iným smerom.

Super tichý režim

Vďaka špeciálne navrhnutému vnútornému usporiadaniu klimatizácie a pokročilej elektronike je možné jej prevádzku znížiť až na úroveň 18 dB(A) – čo je hlučnosť, ktorú je len ťažko počuť aj v úplne tichej miestnosti. (Platí len pre model Energy Pro Plus.)

Obsah a záruka

Služby

  • obhliadka a poradenstvo s výberom a umiestnením klimatizácie
  • dovoz klimatizácie montérom v deň montáže
  • montáž
  • predvedenie funkčnosti klimatizácie a jej ovládania

Zariadenie a materiál

  • 2x vnútorná jednotka
  • 1x vonkajšia klimatizačná jednotka
  • 2x diaľkový ovládač
  • elektrický kábel a medené rúrky, vedené v bielej lište na prepojenie vnútornej a vonkajšej jednotky do vzdialenosti 6 metrov (za každý ďalší meter navyše sa účtuje poplatok 36 €)
  • montážny materiál

Záruka

  • Štandardná záruka: 2 roky
  • Nadštandardná záruka: +3 roky
 
  • Štandardná záruka je záruka komplet, t.j. aj na materiál aj na prácu a dopravu servisného technika.
  • Nadštandardná záruka výrobcu zariadenia je zárukou výlučne na materiál a nevzťahuje sa na prácu a dopravu servisného technika, ktoré je zákazník povinný v plnej výške uhradiť. Podmienkou priznania nadštandardnej záruky výrobcu zariadenia zo strany zákazníka je registrácia zariadenia na portáli spoločnosti Hisense, a to najneskôr do 1 roka odo dňa dodania zariadenia a preukázateľné vykonávanie pravidelného servisu zariadenia, a to minimálne v periodicite 1x ročne certifikovanou firmou alebo živnostníkom, v oblasti klimatizačnej techniky a preukázaním sa vyplneným servisným formulárom.