Linka VSE
Pre rýchlu identifikáciu v telefonáte si prosím pripravte niektorý z údajov:
- zákaznícke číslo (nájdete na faktúre),
- variabilný symbol (uvedený na faktúre/upomienke).
Naši operátori vám ochotne poradia a pomôžu vybaviť vaše požiadavky spojené s odberom elektriny. Dohovoríte sa s nami v slovenskom, maďarskom a anglickom jazyku.
Kedy je najlepšie zavolať?
Pondelok – Piatok 7:00 – 17:00 hod.(okrem dní pracovného pokoja)
Najrýchlejšie sa k nám dovoláte v čase od 7:00 do 8:30 a poobede po 14:30.
Informácie o
- sadzbách a cenách elektriny;
- účtoch, faktúrach a upomienkach;
TIP: Prehľad platieb nájdete aj vo Moje VSE - cenách služieb poskytovaných VSE;
- postupoch a dokladoch potrebných na vybavenie požiadaviek;
TIP: Informácie o postupe nájdete aj na našom webe - časoch platnosti nízkeho a vysokého pásma;
- obchodných podmienkach
- zriadení nového odberného miesta;
- opätovné pripojenie po odpojení, resp. demontáži elektromera.
Požiadavky týkajúce sa
- zmien
- adresy pre zasielanie faktúr;
- výšky a počtu preddavkových platieb;
TIP: Zmeniť výšku záloh si môžete pohodlne aj vMoje VSE - sadzieb a spôsobu platby;
- zákazníka (predaj alebo prepis bytu);
- odpisu faktúry, poštových poukážok a informačných materiálov;
- úradného preskúšania elektromera;
- ukončenia odberu;
- dohody o splácaní;
- sťažností.
Vaše telefonáty z pevnej linky sa spoplatňujú cenou miestneho hovoru na celom území Slovenskej republiky.