Karta výhod

Asistenčné poistenia pre domácnosť pomáhajú pri domácich haváriách, pokazených spotrebičoch či zdravotnej asistencii

Karta výhod

Asistenčné poistenia pre domácnosť pomáhajú pri domácich haváriách, pokazených spotrebičoch či zdravotnej asistencii

Poznáme to dobre, z času na čas v domácnosti vyskočí niečo nečakané. Pokazená práčka, prasknutý vodovodný kohútik, zabuchnuté vchodové dvere či nečakaná horúčka našich detí, o ktorej sa potrebujete poradiť s odborníkom. 

Výhody Karty výhod od VSE

Havarijná asistencia  1,50 EUR - Odstránenie následkov havárie v domácnosť

Placeholder
Inštalatér
prasknutá stupačka alebo vodovodný kohútik, upchatý odpad, vytekajúca voda na podlahu
Placeholder
Zámočník
zabuchnuté vchodové dvere, zaseknutá vložka zámku
Placeholder
Elektrikár
nefungujúce alebo vypálené zásuvky, nefunkčný rozvod, vyhorený istič
Placeholder
Plynár
únik plynu v domácnosti, porucha na prívode plynu
Placeholder
Sklenár
rozbité okno
Placeholder
Kúrenár
havária vykurovacieho telesa, kvapkajúca voda z vykurovania
Poistný limit: na jednu  udalosť  150,- EUR, obsahuje náklady na príjazd a odjazd dodávateľa na miesto udalosti, práce dodávateľa a drobný materiál. V prípade zablokovania dverí je  drobným materiálom 1 vložka FAB a súprava 2 kľúčov.
Garantovaný čas zásahu pri odstránení Havarijnej udalosti je 180 minút, v prípade, že asistenčná centrála nedodrží tento čas, odškodní poistníka jednorázovo poukážkou v hodnote 20,- EUR.

Záruka plus elektrospotrebiče 2,50 EUR Oprava spotrebiča, alebo príspevok na kúpu nového spotrebič

Predĺžime vám záruku na hlavné domáce elektrospotrebiče až o 5 rokov.
Poistný limitaž do 120 € na jednu poistnú udalosť vrátane dopravy, práce a náhradných dielov . Ak sa váš spotrebič už nebude dať opraviť prispejeme vám až 100 € na nákup nového.
Poistenie sa vzťahuje na spotrebiče:chladnička, chladnička s mrazničkou, mraznička, elektrický sporák, elektrická rúra, práčka, práčka kombinovaná so sušičkou bielizne, sušička prádla, umývačka riadov, televízor, vstavaná mikrovlnná rúra, digestor.

Záruka plus plynospotrebiče 1,50 EUR Oprava spotrebiča, alebo príspevok na kúpu nového spotrebiča

Predĺžime vám záruku na hlavné domáce plynospotrebiče až o 5 rokov.
Poistný limit až do 120 € na jednu poistnú udalosť vrátane dopravy, práce a náhradných dielov . Ak sa váš spotrebič už nebude dať opraviť prispejeme vám až 100 € na nákup nového.
Poistenie sa vzťahuje na spotrebiče:plynový sporák, plynová rúra, plynový kotol a plynové vykurovacie teleso.

Rodinný lekár 2,00 EUR Pomoc pri pobyte v nemocnici a rodinný lekár telefonicky
dostupný pre vás každý deň v roku non-stop.

Rodinný lekár a hospitalizačná asistencia

Placeholder
Kedykoľvek a kdekoľvek
Lekár vám poradí pri náhlom zhoršení zdravotného stavu, vysvetlí odborné pojmy v lekárskej správe a výsledky vyšetrení
Placeholder
Nadštandardné ubytovanie
V zdravotníckom zariadení
do 200 €
Placeholder
Doprava do nemocnice
Preplatenie nákladov do 100 €
Placeholder
Doprava do lekárne
Do lekárne a z lekárne na nákup liekov
Placeholder
Nadštandardné služby
Ošetrovateľské služby do 500€
Placeholder
Finančná kompenzácia
Finančná kompenzácia 200 € za pobyt v tvaní viac ako 6 dní (5 nocí) v nemocnici
Vernostný program Sphere: S Kartou výhod máte viac ako 10 000 možností výhodných nákupov na Slovensku a v Čechách, zľavy od 5 - 30 % - kamenné predajne, eshopy, bodový program, mimoriadne akcie, súťaže ....

Časté otázky

  • Ako mám postupovať ak mám záujem o nadštandardné ubytovanie v nemocnici?

    Čo najskôr zavolajte priamo do poisťovne Europ Assistance +421 220 510 840 , ktorá s Vami dohodne overenie voľnej izby a preplatenie. V prípade ak nie je nadštandardná izba k dispozícií, poskytneme Vám finančnú kompenzáciu vo výške 30 Eur na deň hospitalizácie, najviac vo výške limitu služby 200 Eur na jednu udalosť.
  • Môžem si servisného technika zabezpečiť sám?

    Áno, ale iba so súhlasom poisťovne po nahlásení poistnej udalosti. Ak je servisný technik v tom čase nedostupný, s likvidátorom si zákazník dohodne vlastného technika a následne preplatenie udalosti do limitu poistných podmienok.
  • Ako a kedy môžem ukončiť poistenie?

    Naše poistenie je bez viazanosti a ukončiť ho môžete kedykoľvek  ku koncu mesiaca. To znamená, že ak požiadate o ukončenie 1.8., tak poistenie budete mať ukončené k 31.8. Môžete tak urobiť telefonicky na info linke 0850 123 333 , e-mailom na adrese info@vse.sk alebo osobne na zákazníckom centre.  

Dokumenty

Finančné služby poistenia produktu Karta výhod: Havarijná asistencia, Záruka plus elektrospotrebiče,  Záruka plus plynospotrebiče a Zdravotná asistencia poskytuje Europ Assistance Holding S.A. Irish Branch. Asistenčné služby sú poskytované pre domácnosti určené na bývanie. Východoslovenská energetika a.s., ako Podriadený finančný agent informuje klienta, že vykonáva finančné sprostredkovanie na základe výhradnej zmluvy so samostatným finančným agentom, spoločnosťou Východoslovenská energetika a.s., Mlynská 31, 042 91 Košice, IČO: 44 483 767.